loading...
ღ(¯`◕‿◕´¯) ♫ ♪ ♫ شکلکهای من و تو ♫ ♪ ♫ (¯`◕‿◕´¯)ღ

ما بازدید : 319 دوشنبه 12 دی 1390 نظرات (18)

 

                                           http://flower.rozblog.com

 

                 

سلام به همه ی دوستان گلم

من این وبلاگ رو درست کردم برای راحتی شما عزیزان

 تمام این شکلکها رو هم از سایت خارجی برداشتم ،  

 رمز هم نذاشتم تا همه بتونن راحت از این شکلکها استفاده کنند .

من برای جمع کردن این شکلکها خیلی زحمت کشیدم

پس لطف کنید وقتی که از این شکلکا استفاده میکنید

     منبعش رو هم ذکر بفرمایید

 در ضمن هر کی هم خواست میتونه مارو لینک کنه 

تا ما هم  لینکتون کنیم . 

 

   خدا کنه که خوشتون بیاد و مارو هم با نظراتتون یاری کنید

        هر شکلی که باز نشد روش راست کلیک کنید و

                          show picture  را بزنید

 یادتون نره که نظر بزارید

             والا  

مجبور میشم رمز بزارم

 

          

برچسب ها شکلکهای زیبا ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط katy o mini (katayoon)t در تاریخ 1348/10/11 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااام!!!
خیلی باحاله....
من هم عضو شدم هم لینکتووون کردم!!!
اگه خواستین منو با اسم katy o mini بلینکید!!شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نداتنها در تاریخ 1348/10/11 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1348/10/11 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

سلام رها جونم
واقعا عالی و قشنگ بود
لینکت کردم
بووووووووووس

این نظر توسط مرضیهههههههههه در تاریخ 1348/10/11 و 0:49 دقیقه ارسال شده است

سلام آجی جووون
وای چه خشملن اینا
منم لینک کن میلینکمت
ماچچچچچچچچچچچچچچشکلک

این نظر توسط نانا در تاریخ 1348/10/11 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

سلام.اين وبت هم جالبه.كار منو كه راحت كردي ديگه نميخواد دنبال شكلك و عكس بگردم.مرسي.شکلک

این نظر توسط amir در تاریخ 1348/10/11 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه خواستی با من تبادل لینک کنی ابتدا با نام جدیدترین عکس های روز منو لینک کن بعد بیا از تبادل لینک هوشمند استفاده کن

بازدید وب من 1000در روز

لینک های تبادلی هوشمند در وب من به راحتی مثل تبلیغات دیده میشوند و بازدید بالایی خواهی داشت
www.dbg.r98.ir

این نظر توسط رسول در تاریخ 1348/10/11 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

سلام . تشکر از وبلاگ خوبتان . می تونید شکلک ها رو در آپلود سنتر اختصاصی رز بلاگ آپلود کنید تا وقتی شخصی رو اونا کلیک راست می کنه آدرس وبلاگ شما مشخص باشه . این جوری شاید دیگه نیازی نباشه که نام منبع رو ذکر کنه . حق یارتان شکلک

این نظر توسط farhan در تاریخ 1348/10/11 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز سلام من میتونم برات به صورت رایگان بنر لوگو و یا هرچی که تو بخوای بسازم برای این کار کافیه بنر منو تو وبت قرار بدی یا در وبم عضو شی همین
من تو یاهو همیشه هستم لطفا بیا

این نظر توسط دانشجو در تاریخ 1348/10/11 و 9:41 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1348/10/11 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

خیلی جالب بودن ممنونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اسم : آواره ، شهرت : سرگردان شغل : عاشق ، آرزو : رسیدن به عشقم امید : وصال ، تاریخ تولد : باد خزان وفات : برگ ریزان ، محل تولد : در بغل یار !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به این وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 275
  • بازدید کلی : 41,926